Du fattas mig Hugo

Publicerat 2019-03-21 13:15:21 i Underbara liv
Jag tittar mig ofta omkring och tänker att du är där. Eller när jag lämnat barnen på förskolan, så får jag för mig att du står där utanför och väntar. Så som du alltid gör. Men jag hör ingen som skäller och kommer på mig själv att du inte är där.

Ditt koppel och sele ligger fortfarande kvar i påsen, som vi hade med oss förra måndagen när jag var med dig för sista gången ❤ Klarar inte av att ta fram det just nu. Resten som var användbart har mamma fått till Lemmy. 

Jag gråter inte längre hela tiden, men det gör ont och klumpen finns kvar. Du fattas mig. 😭

Jag älskar dig, till månen & tillbaka!







Direktlänk, 0 Kommentarer


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback