Sjukdomar

Publicerat 2021-01-26 11:18:18 i Underbara liv
2020 var ju ett trevligt år... Corona.
Avstånd, isolering & förkylningar, 2 symptomfria dagar.
29 nov insjuknade Billy i corona, han testade pos 1dec.
4 Jan 2021 insjuknade jag i corona, den 7e testade jag positivt. Tack o lov hade vi milda besvär! 
Men sen alla dessa andra förkylningar man åker på hela tiden.. 
Nu har Lova fått utslag över hela kroppen. Ett besök på akuten i lördags... vi vet ej vad det är eller varför hon får det..
När ska det ta slut??? Orkar inte.
En bra grej med 2020 var att jag blev fast anställd iaf, som pers ass. 
Nu kan det bara bli bättre...
Ge mig sommar!
Tack, det var allt för nu.
Direktlänk, 0 Kommentarer


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback