Energi

Publicerat 2019-01-29 15:17:18 i Underbara liv
Har ingen energi till nånting. Vintern tar musten ur mig. Jag tycker inte alls om den. December månad är mysig, men sen är jag så less på den. Tycker synd om barnen som har en sån tråkig mamma, som inte vill vara ute och leka i snön. Men jag har ingen energi till det. Speciellt inte när det är så grått och snöar hela tiden. Blä!
Det enda jag gör hela tiden är att längta till helgen, när Billy är ledig med oss.
Den här helgen var bra. I fredags gick jag & Simon på bio, vi såg A star is born (jättebra!!!), på lördagen var vi hem till svärfar och fikade. Söndag var det dans för Lova, jag & Agnes shoppade medans. Sen sov vi över hos mamma..
Nä, usch för vinter & snö!!!! Ge mig vår! 

Direktlänk, 0 Kommentarer


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback