V 23

Publicerat 2017-07-06 21:55:57 i Underbara liv

Det är mysigt att vara gravid, men foglossning, sura uppstötningar med halsbränna, illamående och bli otymplig är inte kul. Tur att det är värt de i slutändan. 


Jag har känt bebisens rörelser i flera veckor nu, men utanpå magen känns det knappt. Så Billy har inte känt nåt än typ. 

Det är jobbigt och påfrestande att jobba, gå stå och böja sig är ingen höjdare och foglossningen är hemsk. Det gör så ont bak i rumpan. Men jag kämpar på. 

Idag gick jag in i vecka 23. Mer än halvvägs, helt sjukt! Däremot längtar jag inte till nov. Så tråkig månad och årstid! Synd att vi inte prickade in en vårmånad eller sommarmånad den här gången 😂
Får hoppas att Lova får ha sin födelsedag ifred iaf, så dem slipper dela. 



Nu ska jag sova, och hoppas på en hel natts sömn.

Natti

Direktlänk, 0 Kommentarer


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback