Påsken

Publicerat 2016-03-30 09:47:00 i Underbara liv
Påskafton var jag ledig, då bjöds det på god brunch hos mamsen. 
Kvällen spenderade vi hemma, jag var så trött och skulle upp och jobba på söndagen. Det blev tidigt i säng.

 Medan jag jobbade var Lova & Billy på kalas. 
Till middag lyxade vi med grillat, första för i år. Väldigt gott! 



Annandag påsk sprang jag, mamma & Lova runt på stan och letade vårskor till Lova. Hittade inge kul 👎🏻
Svårt till de små tycker jag, och de växer ju så fort!
Men det blev ett par Puma inne på Stadium outlet, de duger just nu.

Vi åt tacos när vi kom hem och hyrde filmen Everest. Bra men sorglig. 


Direktlänk, 0 Kommentarer


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback