Allting löser sig till slut

Publicerat 2016-03-10 10:28:27 i Underbara liv
Ang telefonen, så var min kära sambo så snäll och tog den istället. Så när hans abonnemang löper ut i sommar, så får jag plocka ut en iPhone då på han istället. 👍🏻😊
Tror det blir bäst för mig. Jag är ingen android-tjej känner jag. Men lär erkänna att den är lite rolig ändå Samsung, man kan göra mycket, ändra och göra personlig och grejer. Tyvärr är det inget som lockar ändå. :)
Den passar bättre till Billy, som gillar sånt. 


Idag är jag inne på fjärde arbetsdagen (som inte börjat än). 14:00-21:30 idag. Urtråkigt arbetspass, men man lär ju ställa upp på såna också.

Ska försöka få i mig någon lunch snart.
Direktlänk, 0 Kommentarer


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback