Jobbhelg

Publicerat 2016-07-16 19:08:03 i Underbara liv

Trött efter denna dag på jobbet. Kunde inte somna direkt igår pga festivalen... Jag är väldigt känslig med vissa ljud. Så mitt huvud är helt slut idag. Blir nog en tidig kväller, så att jag orkar med morgondagens delade tur. Gah! Hatar dom! Förstör en hel dag. Har lika nästa söndag. Är dessutom bara ledig en dag nästa vecka. 😴
Idag fick vi reda på att husvagnen bara är skrot, den var väldigt fuktskadad och ingen idé att göra något.. tur att vi fick den gratis... Tråkigt, men det är som de är.
Nu ska jag slänga mig ner i soffan och bara slappa tills det är dags att knyta sig.

Direktlänk, 0 Kommentarer


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback