Veckorna går fort

Publicerat 2016-02-29 11:10:47 i Underbara liv
En vecka har passerat igen. Förra veckan hade vi Lovas farbror här sön-fre. Han hade praktik genom skolan på Billys jobb. Det var roligt och mysigt. Inte en lugn stund :)


Helgen spenderades hemma med fredags mys, lördags i Valbo på en liten shoppingtur och mello på kvällen, söndagen på jobbet. Bra blandning. 


Idag skulle jag varit och klippt mig, men tiden blev avbokad pga sjukdom :/ Så nu blir det inte av. Skulle få en ny tid, men vet inte när. Så tråkigt, då jag hade sett fram emot det så mycket :( 


Är så trött på mitt långa, tunna, slitna hår. :(

Ska iväg på ett möte kl 14, får väl sitta och häcka tills dess.


Direktlänk, 0 Kommentarer


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback