Ingen ork

Publicerat 2016-08-17 11:50:24 i Underbara liv

Vi har så skitigt och stökigt här hemma. Men så blir det när man är två slarviga och lata vuxna, ett barn och hund. Jag kan nog räkna på en hand hur många ggr det blivit riktigt städat den sista tiden. Men hur gör man när orken inte finns där? Jag är väldigt imponerad av andra föräldrar som orkar arbeta, sköta barn och ta hand om hemmet. Men det handlar väl om att de hjälps åt kanske, eller att de plockar undan hela tiden. Det är jobbigt med en övervåning, för den kommer alltid i sista hand.. Och jag mår så dåligt över att det ser ut såhär. Blä!

Direktlänk, 1 Kommentarer


Kommentarer
Madelene

Jag är själv, ingen som hjälper mig. Men jag mår dåligt om det är slitigt å stökigt så jag städar å plockar rätt ofta. Tycker det är roligt å trevligt att ha det fint o så. Håller man efter varje dag så blir de aldrig så mycket, ni är dessutom 2 st så ta varannan dag med disk å tvätt mm. Varannan gång med städning som dammsugning mm. Man finner orken om man vill.
Jobbar å har 2 barn å är själv men man hinner 😊 tufft ibland men så kommer de alltid vara

2016-08-17 @ 23:18:54


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback