Två tänder!!

Publicerat 2015-06-04 12:01:41 i Underbara liv
Jag upptäckte två tänder i Lovas underkäke igår!! Och jag blev så chockad och stolt. Vår lilla tjej börjar bli stor :) 
Det märks att det är något på gång i munnen. Det kliar och hon är extra kinkig. Sen är hon nog i någon utveckligsfas där hon har seperationsångest. Vill vara nära hela tiden. Hon är väldigt mammig såklart ;) 

Vill inte gärna sova själv i sin säng pluttan. Vaknar flera ggr. Vilket stör våran sömn lite grann :/
Jag fick kliva upp och lägga oss i soffan vid 5 imorse. Så idag är jag en zombie.

Idag har vi varit ute på obligatoriska morgonpromenaden, ätit frukost, badat (Lova har badat) och lekt på lekmattan.
Lova ligger nu och sover i min famn efter lite amning. ❤️

Snart kommer pappsen hem på lunch. :)  ❤️

Vi igår :)

Imorse vid kl 6 😴













Direktlänk, 0 Kommentarer


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback