Stugmys osv

Publicerat 2014-08-12 09:58:42 i Underbara liv
Jobbade min sista dag på mitt sommarvik ifredags. Tiden gick nästan för fort.. Känns ju lite sorgligt, även fast jag har längtat efter det.

Min graviditet går också fort, imorgon redan går jag in i vecka 29. Jag gillar min mage, och tycker det är så mysigt att vara gravid, så nu får det sakta ner lite.. Men jag längtar ju såklart efter att få träffa bebis :)

Den här helgen som var, kändes som sista riktiga "sommardagarna".. I lördags var det så varmt och skönt, så vi åkte till Sara och Mattias stuga. Blev bjuden på god mat och fika. Vi tog även ett dopp på Totrabadet. Så mys!

På vägen hem svängde vi förbi Kimland och Linda. Blev bjuden på jättegod fika igen. Mums! Linda kan hon ;)

I söndags var vi till köpis, jag lära köpa bh och trosor. Sen hade vi en riktig Sabina-Billy-myskväll med serie och pizza och godis :) <3
Direktlänk, 0 Kommentarer


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback