Måndag 23/9

Publicerat 2013-09-23 15:04:00 i Underbara liv
Sen senast jag skrev har vi firat Bettan (svärmor). Det bjöds på smörgåstårta. :)
 
Sen i helgen har vi haft fredagsmys framför idol. Åt pizza och gotta. Väldigt behövligt! Många bra talanger i idol i år. 
 
I lördags var vi och hälsade på Rosanna och ungarna. Vi blev kvar på middag som älskling lagade. Supergott! Och så kollade vi på hockeyn.
 
Igår hade vi besök av först Bettan och Lasse. Sen kom Ahmed och Lisa med ungarna. Mycket trevligt, inte allt för ofta vi har besök ;)
 
Idag har det varit långsamt. Längtar efter att jobba! Imorgon ska jag äntligen få göra det.. Kväll dock, men bättre än inget. 
 
Idag är det exakt två veckor sen jag och Billy slutade röka. Hoppas huvudvärken släpper snart! 
 
Nä, nu lär jag snart börja med maten..
 
Billy, du är världens bästa och jag älskar dig så mycket!
Direktlänk, 1 Kommentarer


Kommentarer
Monica Lande

Va jobbigt med huvudvärk :(
Hoppas det går över snart <3

2013-09-23 @ 17:28:39


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback