Måndag 18/11

Publicerat 2013-11-18 10:46:02 i Underbara liv
Har provjobbat tre dagar sen jag skrev sist. Vet inte riktigt hur jag känner, och hur jag vill göra. Det känns väl kanske inte riktigt 100 än.. Om det nu kommer göra det. 

I helgen har vi varit hos Sara och Mattias och haft fredagsmys, köpte med mat och kollade på idol. Det var väldigt trevligt :)
Sen har jag jobbat i kära Bomhus hos mina tanter och gubbar, och där trivs jag ju väldigt bra. Synd att det inte leder någonstans.. 

Idag är jag i A-berg igen.. Men helst av allt hade jag vela varit hemma idag, känner mig inge pigg. Bara att kämpa på! 
Efter jobbet ska jag och älskling baka bullar :)

Längtar tills kl blir 17! ;)

Hejsvejs
Direktlänk, 1 Kommentarer


Kommentarer
Monica Lande

Mycket synd att du inte har fast tjänst i Bomhus. Eftersom du trivs, är du en tillgång.
Men det förstår inte dom :P




Svar: Ja, det är synd. Men man måste ha körkort vettu :P
Sabina Lande

2013-11-18 @ 19:37:24


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback