Måndag 11/11

Publicerat 2013-11-11 15:32:08 i Underbara liv
I fredags jobbade jag på mitt kära Bomhus hemtjänst. Hela dagen lång :) Men jag fick inte träffa mina favoriter, var nämligen på bilen :/
Sen när jag kom hem hade vi i vanlig ordning fredagsmys. Idol, väldigt god mat och Sebbe på besök.
 
På lördagen provjobbade jag hos en kund i A-berg. Det kändes ok. 
Sen hälsade vi på hos mamma en stund, fikade och så.
Hade lördagsmys framför tvn, Så mycket bättre och två filmer. Myspys!
 
Igår var det fars dag (jag saknar dig pappa!) så vi åkte ut till Totra och firade svärfar, blev bjuden på fika och så. 
Sen hade vi söndagsmys med pizza ;) Bara en massa mys den här helgen!
 
Idag har jag varit ledig, så jag har passat på att städa och gått ut på långpromenader med Hugo. 
Blev uppringd av Cederbonds (företaget jag provjobbade för), och ska få fortsätta provjobba lite mer.. Redan imorgon. Och två veckor framåt.. Sen får vi se vad som händer. Kunderna ville få mer tid att bestämma sig för vem/vilka som går vidare. Spännande!
 
Nu ska jag dricka upp mitt kaffe och vänta på att älskling kommer hem. Då ska det ätas, sen ska jag och Simon få övningsköra :)
 
Hejsvejs!
 
S ♥ B
Direktlänk, 0 Kommentarer


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback