Måndag 6/5

Publicerat 2013-05-06 09:59:00 i Underbara liv
Nu var det några dagar sen jag skrev igen.. Sen sist har det varit sista april, och då var vi i Norrsundet hos svärfar och Helena. Emelie, Jocke och Wilma var också med. Vi grillade, spelade spel och drack lite gott. Det var inge vidare väder, men vi hade mysigt och trevligt. Dagen efter var det strålande sol och blå himmel, så då åt vi frukost ute i solen. Så himla härligt! 
 
Annars har det inte hänt så mycket.. Har haft en tuff vecka på jobbet, bara en dag ledig, och det var i lördags.
Men den här veckan börjar jag med en ledig dag... Sen har jag ganska fullt upp på jobbet igen.
 
Nu är det mindre än två veckor som vi flyttar ut... Äntligen! 
 
Längtar tills vi får nycklarna och går in i vår lägenhet.. Du och jag älskling ♥
 
 
Direktlänk, 0 Kommentarer


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback