Måndag 27/5

Publicerat 2013-05-27 18:53:00 i Underbara liv

Måndag...
Nu bor vi hos svärmor.. Har gjort det i lite mer än en vecka.. Det funkar bra :) Djuren har sällskap av varandra, så det är ju kul. Lite jobbigt att allt är nerpackat, man hittar ju ingenting.
Det hände även en tråkig grej samma dag vi flyttade hit... Min cykel blev snodd :/ Köpte den ny förra våren..
Jag som alltid cyklar på sommaren till jobbet osv. Förhoppningsvis löser det sig på nåt sätt!

Snart sitter vi i vår nya lägenhet, en vecka kvar tills vi får nyckeln.
Det ska målas lite där, sen är det klart för att flytta in.
Ska bli kul! Hoppas vi får bra grannar.

Annars är vi förkylda, både jag, Billy och Bettan. Det är mindre kul.. Jag har ju klarat mig tills nu iallafall.

Känner mig rastlös, men orkar inte göra nåt.. Blä!

Ikväll det är ju nåt bra på tv iaf, nämligen Morgan och Ola-Conny och till det ska vi äta mjukglass :)

Aja, hörs!

Direktlänk, 0 Kommentarer


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback