Onsdag 6/3

Publicerat 2013-03-06 08:59:00 i Underbara liv

Då var det onsdag då.. Dagarna går fort, man hinner knappt blinka.

Igår var jag med Sebbe på dagen, vi åkte runt på loppisar.. Hittade inget, men kul ändå. Tycker det har blivit sånt överpris överallt. Roligare att köpa nya saker istället då.
På eftermiddagen/kvällen åt jag och älskling middag på Kalles med Rosanna, Johan, Sara, Mattias, Kimland och Elin. Sen gick vi på bio och såg nya Die Hard. Det var trevligt och roligt att göra något sånt på en tisdag, filmen var dock inte den bästa jag sett.

Nu sitter jag och dricker kaffe, ska snart iväg och jobba. Sen står det tvätta på schemat.

Längtar till helgen, för då ska vi gå på en lägenhetsvisning. Hoppas den är fin! Vill flytta Nu!

Aja hörs hej!

Direktlänk, 1 Kommentarer


Kommentarer
Monica Lande

Haha, töntar :)

2013-03-06 @ 16:32:03


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback