Måndag 11/3

Publicerat 2013-03-11 14:58:00 i Underbara liv
Helgen...
I lördags var vi i Säljsön och hälsade på, Billys kusin Nadia var också där :) Vi åt tacos, massor av godis och kollade på melodifestivalen. Jag tycker det var rätt låt som gick vidare.
 
 
Igår vaknade jag upp med världens magont, så jag blev sängliggandes resten av dagen och kvällen, förutom de ggr jag gick på toa ;) Usch va dåligt jag mådde!
Stackars Billy hade nog de inte så kul. Men han var världens bästa som tog hand om mig hela tiden ♥
Världens bästa sambo/fästman ♥
 
Idag mår jag mycket bättre, lite magont.. 
 
Blev inge lägenhetsvisning i helgen som var.. Ska dit och kolla ikväll istället... 
 
Direktlänk, 0 Kommentarer


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback