Söndag 7/7

Publicerat 2013-07-07 10:48:00 i Underbara liv

I torsdags efter jobbet åkte vi hem till Sara & Mattias och grillade. Inte ofta man gör sånt på vardagar (eftersom man jämt är trött efter jobbet), så det var kul.

På fredagen var jag ledig.. Så behövligt! Passade på att städa, ta reda på tvätt och disk. Sen gick jag hem till Carro & Pelle och hälsade på och fick se deras lägenhet. :)

Jag jobbar hela helgen. Var bara hemma igår kväll efter jobbet. Vi köpte pizza och hyrde film. Myspys med min älskling :)

Idag har jag delad tur, så det blir inte mycket mer än att slappa och jobba.. Blä :P

Längtar hem till Billy och sängen <3

Direktlänk, 0 Kommentarer


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback