Onsdag 2/1

Publicerat 2013-01-02 14:50:00 i Underbara liv
Nyårsafton var trevlig. Vi var först hos Rosanna&Johan och åt varmrätt, sen gick vi över till Danne&Elin och åt god efterrätt och skålade in det nya året. Det går så fort... Välkommen 2013!
 
Nu är julen så gott som borta här hemma. Bara granen som ska väck, men den får Billy ta. Usch vad den barrar, hela golvet är fullt. Men ingen idé att göra nåt åt det nu, förrän den är borta. Nu vill jag ha vår, jag längtar efter det gröna och att få se solen lite oftare!
 
Kanske man ska göra lite nytta? Ta reda på tvätten och kanske en matbit. Ja, det låter bra!
 
 
Förresten, vi ska ju sälja vår lägenhet, HÄR har ni en länk till den!
 
 
Fan vad jag älskar den här karln!
Direktlänk, 25 Kommentarer


Kommentarer
Anonym

Sälja ER LÄGENHET? Det är vell billys lägenhet? haha

2013-01-02 @ 21:38:58
Billy Andersson

Sen den dagen jag frågade Sabina om hon ville flytta in hos mig så är det vår lägenhet!
Vi delar på allt.
Allt mitt är hennes och tvärtom.
Tycker också det är bra töntigt att vara anonym.
Men det är väl antagligen för att du skäms över att du är så fruktansvärt avundsjuk...

2013-01-02 @ 21:51:19
Monica Lande

Heja Billy!!!

2013-01-03 @ 14:20:01
Anonym

Det betyder då att hon för halva miljonen när ni säljer lägenheten också?

2013-01-03 @ 20:20:07
Anonym

Så om ni delar exakt lika på allt betalar hon lika mycket på allt med?

2013-01-03 @ 20:21:43
Billy Andersson

Haha!
Men du är väl inte så dum så du tror att vi får 1 140 000 kr i handen när vi säljer lägenheten!?
Du vet att man lånar oftast pengar när man köper ett boende...

Sen så tjänar vi inte lika mycket, men vi delar på det vi får in i hushållet, det betyder alltså att när våra räkningar är betalda så har vi en gemensam summa att spendera.

2013-01-03 @ 20:34:08
Anonym

nej precis men det ni får för lägenheten ska ni dela på? för hon har vell betala på lånet med när det är ERAN lägenhet?

2013-01-03 @ 20:58:07
Billy Andersson

Som sagt, eftersom vi har en gemensam ekonomi så är det självklart att om det blir något över så hamnar det i vår gemensamma kassa...

Vi betalar fortfarande våra räkningar med dom pengarna vi får in. Vem som får in mest och betalar mest spelar ingen roll för oss...
Du verkar vara en fruktansvärt penga-kåt människa lär jag säga, vad är du ute efter?
Vill du vara med och dela du också eller?

2013-01-03 @ 21:11:07
Alkisen

snälla Billy har Sabina någonsin haft egen lägenhet? Nej den lata fan flyttar hem till olika killar hela tiden orkar knappt jobba hon är 23! Väx upp men det roligaste av allt är nog att alla killar dumpar henne så får hon flytta hem till mamsen igen bra jobbat bruden om du kunde sluta vara så dryg på stackars killarna kanske dom stod ut eller varför inte ta tag i ditt liv sluta leva på dina killar????? Säg nån du inte levt på???

2013-01-03 @ 23:36:22
Anonym

avundsjuk eller pengakåt, på dig som inte vet bättre än att bli utnyttjad eller på henne som skulle vara tvungen att bo hemma och leva ett tråkigt liv om ho inte hade dig?

2013-01-04 @ 08:58:26
Angelica

Go Billy, vem är den negativa idioten som inte vågar skriva sitt namn? Du är säkert en väldigt ensam människa som missunnar andra människor att vara lyckligare än dig. Mitt tipps är att du går och färgar bort ditt gråa hår, går ut och fixar dig ett ligg och slutar lägga dig i andras liv, bara ett tipps.

2013-01-04 @ 10:26:44
Kajsa

Det verkar finnas människor till allt. Strunta i allt den omogna människan skriver Sabina. Du verkar ha hittat en toppen kille.

2013-01-04 @ 10:50:05
Kajsa

Det verkar finnas människor till allt. Strunta i allt den omogna människan skriver Sabina. Du verkar ha hittat en toppen kille.

Svar: Tyvärr är det så.. Tack Kajsa! :) Han är den bästa! :)
Sabina Lande

2013-01-04 @ 10:50:22
Billy Andersson

Anonym: Ja varför orkar du annars bry dig!? Du känner ju inte mig så det är väl knappast för min skull?
Mitt liv skulle vara väldigt tråkigt utan henne också, så det är väl inte så konstigt.
Och sen vet jag inte riktigt vad hon skulle utnyttja mig med?
Är det att hon bor i en lägenhet som från början var min eller?
Vi säljer ju den för att skaffa något gemensamt...

Alkisen: Ska du skriva väx upp till oss!? Ska det verkligen komma från någon som anonymt sitter och mobbar någon!?
Men jag måste ju ge dig en sak, du har valt ett fruktansvärt passande smeknamn då du lär ha supit bort de flesta hjärnceller!

Våga stå för det ni skriver!

2013-01-04 @ 11:06:28
Anonym

Varför sälja något som är ERAN GEMENSAMMA LÄGENHET FÖR ATT FLYTTA TILL NÅGOT GEMENSAMT NI REDAN HAR?
Den här tjejen måste vara rädd för att vara ensam för hon hoppar från något till nytt direkt bara 2 fredrik under samma år säger vell allt?

2013-01-04 @ 14:07:50
Billy Andersson

Den är för dyr.
Men jag förstår inte vad det har att göra med att min lilla ängel skulle utnyttja mig!?

Jag tycker att det är fruktansvärt jobbigt att vara ensam!
Och vad hon har gjort tidigare i livet, det skiter jag faktiskt i...

Och om du stör dig så mycket på Sabina så borde du kanske sluta läsa hennes blogg!

2013-01-04 @ 16:10:35
Anonym

men herregud vilken jävla idiot rent ut sagt.. denna människa måste fan vara riktigt ensam som inte fattar att man delar på saker när man är ett par eller en familj. och vad jag vet så har sabina bara bott med billy?! så vem fan har hon utnyttjat mer? Fredrik som hon var tillsammans med bodde hon med i två jäkla veckor innan han visade sig vara en riktig svikare. oj vad hon hann leva på honom i två veckor!!!det räknas fan inte ens att bo med varandra. det är du som ska växa upp och sluta lägga dig i andras liv! och skaffa dig ett eget för det verkar du ju fan inte ha, tönt! och sluta tro att du vet så mycket för tydligen vet du inte ett skit om sabinas liv! är väl du och dina skvaller kärringar som sitter och lever på erat skitsnack... så jävla less på er. inte undra på att ni måste kommentera skit när ni inte har något annat här i livet att komma med! TRAGISKA JÄVLAR!

2013-01-04 @ 16:57:36
Kimland

Haha vad fan är detta?? Sitter det två små töntar o kommenterar o inte vågar stå för vem dom är... Vilket skämt! Stå på dig tjejen!

2013-01-04 @ 21:00:11
svärmor

Và i helvete Är det jag läser här ? Jo , ärekränkning och förtal , som straffas med fängelse och stränga böter . Min son är fullt kapabel att välja vem som passar honom, utan andras "hjälp ; Polisanmälan - absolut!!! Mobbare har största problemen , det vet alla. Svartsjuka o avundsjuka av detta slag kräver psykriatrisk hjälp, men var lugn , vi kommer att hitta dig.

2013-01-05 @ 00:49:44
Alkis

Ska jag rabbla upp alla hon bott hos ????? Jimmy Fredrik x 2 nu Billy på hur lång tid????? Inte långt alls plus dem i mellan hon försökt sig på !!! Tyvärr Sabina du är som ett plåster släpp taget lite ingen vill ha ett plåster utan jobb som bor hemma din roligaste av allt är nog att ALLA lämnat dig det säger väl allt!?????? Psyko bruuuud !!!€!! Ååååååååååå lilla Hugo åååååååååå men snälla

2013-01-05 @ 00:50:06
Billy Andersson

Vad ska man säga, jag tycker synd om er faktiskt...
Vilka fruktansvärt små människor.
Ni sitter säkert hemma i erat flickrum hos mamma och är avundsjuka för att Sabina fick flytta hem till sin kille...

What goes around, comes around.

Som min mamma skriver, Detta blir snart ett samtal till polisen, och tro mig, om det går så långt så kommer jag inte sluta fören jag hittar er!

2013-01-05 @ 11:27:42
Monica Lande

Blir både ledsen, och förbannad när jag ser här vilka onda människor det finns. Ni känner inte Sabina, det märker jag. Allt ni skriver är bara massa skit. Tack alla ni andra <3.

2013-01-05 @ 20:04:11
Anonym

Men skärpning för fan! Om Sabina nu har "utnyttjat alla sina killar".. Varför ska NI lägga er i det? Det är väl för fan hennes problem i så fall.. Billy skriver att han skiter i vad Sabina gjort tidigare, huvudsaken är väl att de har det bra tillsammans och det ser väl för fan alla att de har! Sluta lägga er i allting.. Och deras lägenhet och annat som rör deras relation, det är något som DE ska sköta och bry sig om, inte NI!!! Vad fan är det för fel på folk.. Jävla idioti att ens lägga sig i en sån här sak, omoget som fan måste jag säga! Bry er om ert eget liv och era egna problem i stället!

2013-01-05 @ 22:55:55
Mr P

De är ju Billy som utnytjar Sabina för han vill ha lammkött fattar man ju.;)
Sen är de nog svenska avensjukan .

Svar: Ja så tror jag också att det är ;)
Sabina Lande

2013-01-06 @ 05:56:12
Billy Andersson

Ja så hade det ju kunnat vara, om hon inte var som en liten tant ;P

2013-01-06 @ 11:30:14


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback