Måndag 22/4

Publicerat 2013-04-22 14:29:00 i Underbara liv
Nu är man redo för våren, någolunda iaf.. För jag och älskling har köpt nya Converse. Och det är ju ett måste att ha! ;) Den här gången fick det bli ett par röda för min del... Annars är ju de vita helt klart favoriten! Men färgrädda jag behöver lite färg känner jag ;)
 
I helgen har vi varit i Norrsundet hos min svärfar. Det var sånt härligt och soligt väder! Vi satt på altanen och fikade och pratade och bara hade det så mysigt! :) Jag har så fina och underbara svärföräldrar (och pojkvän såklart!) måste jag säga!
 
Den här månaden har gått otroligt fort... Snart sista april.. Jag jobbar på och längtar bara efter flytten...
Idag är jag ledig, så har passat på att tvätta vårt stora tvättlass.. Känns skönt att det är gjort!
 

 
Och vet ni, att färga håret rött kanske var ett av mina största hårmisstag!!! Jag trivs inte... Det är inte jag! Men nu håller det på och bleks ur tack och lov! Just nu ser jag inte klok ut.. Men så får det vara.. Ska försöka att inte göra nåt på ett tag (får se om jag kan hålla det)... Så kanske jag får tillbaka min riktiga hårfärg, sen kan jag börja lägga i slingor igen.. 
Haha, här ser ni lite grann hur det ser ut nu... Usch! :)
Direktlänk, 1 Kommentarer


Kommentarer
Monica Lande

Snyggt med röda Converse :)

2013-04-22 @ 17:24:20


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback