Måndag 17/9

Publicerat 2012-09-17 13:59:30 i Underbara liv
Gårdagen blev inte riktigt som vi hade tänkt oss.. Vi fick strömavbrott i hela lägenheten, och var utan el i mer än 3 timmar... Lite panik man fick! Vi kunde inte göra mat, vi hade ingen kyl, ingen frys, kunde inte se på tv, inte använda nätet, inte ladda mobilerna osv. Men sen så blev det fixat tillslut! Det var någon sladd som hade brunnit... Andra gången det händer nu. Hoppas vi slipper mer problem med elen nu. 
 
Idag har jag jobbat en kort sväng. Sen har jag bara varit hemma och slappat. Känner mig inge pigg, är hängig, ont i halsen och lite huvudvärk. Tror jag håller på och blir sjuk :/ Inge kul alls!
 
Jag ska nog vila lite nu, så att jag blir piggare!
Längtar tills bästa Billy kommer hem! ♥
 
Hörs hej!
Direktlänk, 0 Kommentarer


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback