Söndag 21/10

Publicerat 2012-10-21 12:42:00 i Underbara liv
Har haft en myspys helg med min fina fästman. I fredags var vi hem till svärmor&lasse och kollade på Xfactor. Blev bjuden på gotta och vin. Helt rätt åkte ut från Xfactor. Toppenkväll!
Igår på dagen storstädade vi lägenheten, så nu känns det rent och fräscht! På kvällen gjorde vi iordning tacos och så kom sebbe förbi och åt med oss, vi tittade på nyaste Johan Falk filmen som var sisådär och så såg vi även Abraham Lincoln: Vampire hunter.
Idag har vi inte gjort mycket alls än, älskling ska iväg på innebandymatch snart... Sen får vi se vad vi hittar på :)
 
Den här veckan som kommer börjar jag provjobba på ett ställe som ev ska leda till en anställning. Spännande! Sen väntar vi på att handledarpapperna ska komma, så att jag kan börja övningsköra och komma närmare mitt körkort som jag vill ha i handen så fort som möjligt! Jag är taggad! 
 
Hejsvejs!
Direktlänk, 2 Kommentarer


Kommentarer
Monica Lande

Härligt att du är taggad. <3 <3 <3

2012-10-21 @ 20:47:13
Angelica

Hoppas du får jobbet! Åh vad kul att börja övningsköra :) jag skulle också vilja ha körkort men det är så jävla dyrt bara :( puss <3

Svar: Mm, hoppas! Ja, nu ska jag ta tag i körkortet.. Iaf börja övningsköra och plugga lite teori. Men som du säger, det är ju så jäkla dyrt :/ Hoppas att allt är bra med dig och att det går bra att sluta röka! ;) PUSS <3
Sabina Lande

2012-10-24 @ 08:38:21


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback