Vitt vitt vitt

Publicerat 2012-10-02 15:10:00 i Underbara liv
I helgen började vi måla lite möbler som vi har fått av snälla svärmor och plastsvärfar, som vi ska ha i v-rummet. Vi ska byta ut vårt v-bord till en gammal kista som vi har målat vit. Sen ska vi byta ut matbordet och stolorna också, till en gammal och fin matgrupp som vi också har målat vitt. Allt ska vara vitt! ;) Kommer säkert bli riktigt bra, jag hoppas det iaf! :) Jag är så glad över att jag har en underbar kille som hjälper till med allt :)

Resultatet får ni se sen när det är klart! :)
Direktlänk, 1 Kommentarer


Kommentarer
Mandy & River - I väntan på liten nr2.

Åh, ge mig kistan!! :)

2012-10-02 @ 20:53:20
URL: http://mandyyss.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback