Helgen som var

Publicerat 2012-05-21 10:43:11 i Shopping

Jag har haft en superhärlig helg! I fredags var vi ute och åt på Olearys, och sedan gick vi på bio och såg Dark Shadows. Jag rekommenderar den! Konstig, men rolig och bra. I lördags var vi på kalas hos Emelie som fyllde 20 år, det bjöds på massa gott! ;) Sen följde vi med Rosanna och barnen hem till dom och grillade och hade det mysigt :) Kom hem ganska tidigt och då kollade vi på film. Igår åkte vi till Valbo och handlade lite ny inredning till v-rummet. Det börjar bli riktigt mysigt tycker jag, bara mattan och tavellist som saknas nu. Vi åkte förbi Bettan och Lasse och hälsade på en stund efter shoppingen, sen hem och gjorde tacos och myste framför TVn :) Mycket bra helg!!! :)

image description

 

Direktlänk, 2 Kommentarer


Kommentarer
Sabina

Hej finingar :) Snygga gardiner, köpte faktiskt 2 st rosa ljus när jag va till Ikea :)Bara ville ha ;)

2012-05-21 @ 22:22:53
Sabina

Tittade även på lika ljushållare som ni har ute, va hemskt sugen.

2012-05-21 @ 22:24:57


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback