Torsdag 1/3

Publicerat 2012-03-01 09:27:15 i Underbara liv
Igår var jag på stan och strosa lite, köpte en ny tvålpump.. Kul va? :P Haha.. Sen när jag kom hem hade Billy köpt en smörgåsgrill till mig som jag har tjatat om. Så gullig han! :) När vi hade ätit o stoppat in första maskinen i tvättstugan, så åkte vi ner till stan och fixade en Iphone s4 till mig :)) Så nu har jag nytt nr. Tänker inte skriva ut det här, så den som vill ha det, får fråga mig helt enkelt :) Har kvar det andra också, men kommer nog inte att använda det så mycket.



Har nyss ätit frukost, ska duscha av mig och göra mig iordning, sen är det jobb som gäller!

Hejsvejs!

Direktlänk, 1 Kommentarer


Kommentarer
monica lande

Fin tvålpump. Passar till resten :)KRAM

2012-03-01 @ 13:51:06


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback