Tisdag 6/3

Publicerat 2012-03-06 14:38:55 i Underbara liv
Igår var jag ledig.. Det var inte helt fel kan jag säga.. Men var fortfarande "bakis" från lördagen, så fick inte mycket gjort på förmiddagen. Efter Billy hade sovit klart, så åkte vi till Jysk och köpte nya täcken, sen vidare hem till mamsen och hämtade matbord + stolar (bild på ett inlägg tidigare). Jag är nöjd! :) Det blev mycket bättre än vad jag trodde! På eftermiddag/kvällen kom Hasse, Helena och William och firade mig. Fick två tjusiga ljuslykor. Tack snälla ni! Sen myste vi framför tvn bara. Våra nya täcken är jag också nöjd med, men inatt blev det ett varsitt täcke för oss, för det var så varmt :/ :P

Idag har jag jobbat förmiddag. Det var lite stressigt i morse att få upp allt bröd, men det gick bra tillslut. Jag har legat i sängen sen jag kom hem, Billy ligger här bredvid och sover. Så fin att se på! :)

Ikväll ska jag äta och umgås med sebbe, en Sabina och sebbe-kväll.. Som förut :) Billy ska iväg på nå jobbgrejs på Allstars.

Desperate housewives ikväll, missa inte det! ;)

Yeah, så äre! :P

Hejrå
Direktlänk, 1 Kommentarer


Kommentarer
monica lande

Kul. Hälsa Sebbe

2012-03-06 @ 16:48:55


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback