Söndag 18/3

Publicerat 2012-03-18 22:26:43 i Underbara liv

Har varit en tung, men bra helg. Jobbade långpass på fredag, var sjukt trött när jag slutade. Bästa älskling hämtade mig och hade fixat myspys hemma, lagat i ordning god mat, tänt ljus och köpt snacks. Mycket mysigt, men blev tidigt i säng.
Lördag jobbade jag också, gick bara bra.. Hade ont i kroppen och var trött när jag slutade. Men var bara att skynda sig in i duschen o fixa sig. Sen åkte vi till Norrsundet, till Hasse, Helena o William :) Fick god mat och drack gott. Jättetrevligt! Idag har vi varit och köpt världens mysigaste filt, och sedan bara varit hemma och slappat och myst :) Jag har verkligen världens bästa pojkvän, han är helt underbar!!

image description

 

Direktlänk, 1 Kommentarer


Kommentarer
Anonym

Har du härmas med

Filten va;)

2012-03-18 @ 23:56:42
URL: http://venna


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback