Måndag 4/6

Publicerat 2012-06-04 12:24:04 i Underbara liv
Det är typ en vecka kvar tills jag börjar jobba. Känns både och. Lite kämpigt att jobba en sommar igen, fast jag har faktiskt en ledig vecka innan midsommar, och sedan är jag ledig hela midsommarhelgen, så att jag kan spendera den med älskling i stugan :) Kommer nog bli den bästa sommaren! I aug när sommarschemat är slut, så ska vi på min systers bröllop, sedan några dagar efter, så åker vi till Marmaris!! :D GRYMT!
Så när jag tänker efter, så känns det inte så jobbigt att jobba i sommar.. :)

Vet ni, jag har världens bästa pojkvän! :) Jag trodde aldrig att jag skulle kunna ha det såhär bra! ♥
Direktlänk, 2 Kommentarer


Kommentarer
Elisabet

Kämpigt o jobba en sommar till?



Ja har jobbat alla somrar utom när ja varit mammaledig :)

Då jobbar ja även året runt..



Hur får man annars lön ? ;)

2012-06-06 @ 08:05:00
Sabina

Jag tycker det är jobbigt att jobba på sommaren, är väl hellre ledig och har semester! Men jag lär ju jobba, just för att få lön :p

2012-06-06 @ 18:32:20


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback