Onsdag 25/7

Publicerat 2012-07-25 11:31:07 i Underbara liv
Idag är jag ledig, så jag har plockat, tagit reda på tvätten, vattnat blommorna och sådär. Ska ta en dusch och fräscha till mig snart, sen ska jag och älskling ner på stan och kika efter kläder till min systers bröllop. 
Idag skiner solen, hade varit perfekt om våra brillor från Ray Ban hade kommit nu. Tur att vi åker till Turkiet om en månad, så att vi får utnyttja dom där ;) För här i Sverige är det ju ingen vidare sommar, solen har varit ganska mycket frånvarande i år... Tur att jag har min sol Billy ♥ ;)
Hejsvejs!
Direktlänk, 1 Kommentarer


Kommentarer
Madelene

Själv köper jag mina sol briller på dollar eller hm ;) ingen pryl jag vill lägga ned mycket pengar på hehe. Ray ban låter dyrt!

2012-07-27 @ 10:44:04


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback