Lördag 14 jan

Publicerat 2012-01-14 08:44:17 i Underbara liv
Blev en väldigt bra fredag! Märktes inte att det var fredagen den 13 :) Jag och Billy åt på Church Street, min första gång faktiskt. Mys att det var med honom :) Det var jättegott och trevlig stämning där inne! Kimland hämtade oss när vi var klara, så slapp vi gå hem i det kalla vädret.. Umgicks med honom ett tag, sen blev det tv bara :)

Vaknade tidigt idag.. Det börjar bli en vana.. Billy är på innebandyträning, och jag tänkte att jag skulle sova tills han kommer hem, men det går inte.. Och så är det ju lika bra att jag är vaken, så vi är trött ungefär samtidigt ikväll :)
Längtar tills han kommer hem, för jag är hungrig!!!

Ska nog träffa Billys mamma idag för första gången, det ska bli kul! :) Vet inte vad som mer händer, får se :)

Billy Andersson, jag tycker om dig jättemycket! ♥
Direktlänk, 0 Kommentarer


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback