Fredag 6/1

Publicerat 2012-01-06 12:24:33 i Underbara liv
Fredag, men känns som lördag.. Skönt med långhelg! :)

Igår morse när jag skulle öppna en ost, så skar jag mig på kniven. Blev helt handikappad och stressad, knappt så jag hann med bussen till jobbet. Men det gick bra. Kände mig bara lite mobbad som satt med papper på bussen.. Haha! Billy kom och hämtade mig med nya bilen efter jobbet, sen åkte jag hem och fixade mig därefter åkte vi till Säljsjön och hälsade på :)
Vi köpte choklad och läsk på vägen hem, som vi mumsade på till två Irene Huss filmer. Myskvällis :)
Inatt blev det inte mycket sömn, Hugo drygade och jag hade damp. Stackars Billy! :)


Har varit och handlat present till Alexandra, för snart ska jag till henne på lite fika :) Sen ska jag följa med Billy till hans pappa tror jag.
Blä, på söndag jobbar jag.. Så jag får ingen långhelg :( :P
Hejsvejs!
Direktlänk, 2 Kommentarer


Kommentarer
tessan

Roligt att du får jobba lite! :)

2012-01-06 @ 15:05:36
URL: http://tewssans.blogg.se/
tessan

Sv: Ok :/ jobbigt å ha det så!

2012-01-06 @ 20:32:51
URL: http://tewssans.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback