Fredag 20/1

Publicerat 2012-01-20 11:17:20 i Underbara liv
Ringde de jobbiga samtalen igår när jag kom hem, och jag blir så less på otrevliga människor!!! När Billy hade sovit klart, så kom han och hämtade mig. Så åkte vi och handlade, sen hem och gjorde iordning tacos. Mums! På kvällen kom Sebbe förbi, så vi bjöd på semla och kaffe. Det var trevligt! :)

Idag är det underbara fredag!! Så skönt! Billy slutade tidigt idag :) Kom nyss hem, och hade med sig skagenmacka och muffins :) Han sover just nu, så då passar jag på att sitta här. Ska snart gå och ut med Hugo, försöka ta en lång promenad, nu när det är sol :) Men det är ju så jäkla kallt :/

Vet inte riktigt vad som händer i helgen, men vi ska väl till hans pappa någon dag iaf :)

Hejs!
Direktlänk, 1 Kommentarer


Kommentarer
tessan

Sv: Ok, där bodde jag förr.. när jag var liten ;) Innan vi flytta till Bomhus.

2012-01-20 @ 11:38:57
URL: http://tewssans.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback