Onsdag 8/2

Publicerat 2012-02-08 10:45:33 i Underbara liv
Hej onsdag! Skönt att du är här!
Imorse när jag vaknade var jag helt slut, inte ett dugg pigg. Så jag och Hugo gick en lång och skön promenad. Då vaknade jag till. Det var riktigt skönt väder då, sol och behagliga grader. Nu är det däremot ingen sol, lite tråkigt :/ Billy slutade tidigt, så han ligger och sover nu. Ska ner på stan så fort han vaknat och köpa present, för ikväll är det kalas för Daniel, Billys bror. Jag ska kolla efter en väska och lite annat också.

Imorgon är det min första dag på Bodins bageri. Ska börja jobba lite där :) Jag är lite nervös, men det ska nog gå bra! :) Hoppas det!

Mycket bra som händer nu! :)

Hejsvejs!
Direktlänk, 2 Kommentarer


Kommentarer
tessan

Oh, de låter roligt! :) ..de skulle jag också vilja prova. Hoppas de går bra!

2012-02-08 @ 12:30:06
URL: http://tewssans.blogg.se/
Sabina

Ja, det ska bli roligt! :) Tack!

2012-02-08 @ 15:06:07
URL: http://sabinalande.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback