Lördag 11/2

Publicerat 2012-02-11 10:16:23 i Underbara liv
Tid betyder ingenting, så länge det känns rätt! :)

Igår började jag jobba kl 6, så jag gick upp lite fter 4. Gick bra, men man var bra slut efter jobbet.. :) På kvällen var jag och Billy ut på Interpool med Kimland och Elin. Det var trevligt :p Lite dricka och snack sådär.. Tidig hemgång, och det var skönt.

Idag blir det bara lugnt, Billy är på innebandymatch nu. Sen lär vi väl städa lite.. Kvällen blir toklugn. Ska hem till Johan och Rosanna och ha lördagsmys framför melodifestivalen :) Man lär ju vara utvilad till nästa vecka, för då börjar jag 6 varje dag igen... Puuh! :p :)

Hejsvejs!
Direktlänk, 0 Kommentarer


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback