Tisdag 14/8

Publicerat 2012-08-14 11:57:49 i Underbara liv
Har tappat lite det här med att blogga..
Förra veckan var min sista vecka på mitt sommarvikariat. Lite tråkigt, så nu går jag på timmar igen. I fredags jobbade Billy sin sista dag på Bodins bageri. Så nu har han semester i en månad, sen börjar han på sitt nya jobb :) 
I lördags var vi på 30 års fest, för Kimland och Mattias. Vi var väl 50 st tror jag. Det bjöds på mat, lekar och så fanns det bar med billig dricka. Var mycket trevligt!
Igår var vi på bio med Sara och Mattias, såg Total Recall. Den var grym!  
Idag ska jag jobba ett kort pass ikväll, sen ska vi hem till Sara och Mattias och kolla på film :)
Nu ser vi fram emot lördag, för då ska vi på bröllop. Min syster och hennes Björn ska gifta sig. Sen ser vi även fram emot vår utomlands resa, det är riktigt nära nu, nämligen 10 dagar!!! :) Ska bli underbart och skönt!
Sabina ♥ Billy
Hörshej!
 
Direktlänk, 0 Kommentarer


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback