Min dag

Publicerat 2012-04-21 00:36:40 i Underbara liv

Vi hade mysfrukost imorse, så som det ska vara! Sen när Billy kände sig piggare åkte vi till köpis och köpte min efterlängtade skinnjacka. Jag är riktigt nöjd!! Efter det åkte vi hem till mamsen på middag, tacogratäng. Grymt god! Alltid trevligt att träffa min älskade familj. Man uppskattar det så himla mycket mer när man inte bor tillsammans. Sebbe kom förbi en sväng också :) Vi ses ju inte heller allt för ofta längre :/
Sen har vi varit hemma och haft fredagsmys, jag och mina gullhjärtan :)

Billy är världens finaste människa!
Love u!

Direktlänk, 1 Kommentarer


Kommentarer
monica lande

Älskade Sabina <3

2012-04-24 @ 13:33:57


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback