Tisdags funderingar

Publicerat 2015-11-03 10:08:32 i Underbara liv
Idag känns allting jobbigt. 
Det är meningen att jag ska återgå till mitt liv som jag hade före Lova nu. 
Alltså börja arbeta/söka arbete.

Det är vardag igen, slut på mammaledigheten. Det ger mig sån ångest. Inte att arbeta egentligen, men att vara timvikarie alt söka nytt arbete. 
Antingen aldrig veta när och hur mycket jag får arbeta (ångest ångest), och/eller söka ett arbete som jag inte kan få/inte vill ha.

Min kropp är inte helt hundra efter graviditeten (var inte det innan heller), så tungt arbete kanske inte är det bästa.. Men what to do?

Snart 27 år och har fortfarande ingen aning vad jag vill göra med mitt liv (arbeta med). 

Nä, det var skönt och helt underbart att vara mammaledig med mitt lyckopiller och pausa verkligheten för en stund.





Direktlänk, 0 Kommentarer


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback