Vecka 23

Publicerat 2014-07-05 19:10:26 i Underbara liv
Nu är jag inne i vecka 23. Fortfarande inga riktiga sparkar, men jag känner bebisen iaf :) 

Det börjar bli lite tufft att jobba.
För det första kan jag inte längre ha jobbbyxorna, sitter för tajt runt magen och för det andra mår inte kroppen så bra efter en hel dag på jobbet. :/ Så synd att det inte finns någon möjlighet att få vara hemma :( 

Vi är mitt i flytten nu också, det ska packas och städas. Känner varken att jag orkar eller hinner, så stressigt :/ Men det ska bli roligt och mysigt att flytta till radhus.

Den här helgen har vi packat, varit hos Kimland och Linda och grillat, och idag har vi firat Rosanna. :) Haft tur med vädret också! :)

Imorgon har jag delad tur, och jag vill bara kräkas på det. Sämsta schemat ever! Och dessa avstånd. Jag saknar Bomhus enormt!!!
Direktlänk, 0 Kommentarer


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback