V 29

Publicerat 2014-08-13 16:07:00 i Graviditeten <3
 
Älskar min gravidkula <3
Men det är lite otympligt med den. 
Att sova bekvämt är ganska svårt, som tur är går det fortfarande bra att ligga någorlunda på mage, men det är inte alltid så skönt. Kan känna mig lite öm efter. 
Böja mig är riktigt jobbig, knyta skor och ta på strumpor är himla procedur.
 
Mina fötter (som ni ser på bilden) har blivit svällda, så jag har inte stor valmöjlighet när det gäller skor.
Och kläder är också svårt, går mest i samma just nu. 
 
Var tvungen att köpa en regnjacka idag, så att jag kan jobba/gå ut med Hugo utan att bli blöt när det regnar. 
 
Men jag tycker faktiskt om att vara gravid, det är jättemysigt. Skulle vilja stanna tiden lite, för det går för fort. Men såklart längtar vi båda två efter vår älskling i magen. <3
Direktlänk, 1 Kommentarer


Kommentarer
Monica

Och jag både såg, och kände sparkar :) <3 <3 <3

2014-08-17 @ 20:49:33


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback