Lördag 3/11

Publicerat 2012-11-03 17:40:52 i Underbara liv
Underbara helg och ledighet! Nu har jag varit och provjobbat en vecka, tre kvar. Det går mycket bra måste jag säga, mycket liv och stress ibland, men det är sånt man får tåla helt enkelt! Igår efter jobbet så tog jag min efterlängtade fredagsdusch, sen åkte vi hem till Mamsen en sväng. Efter det köpte vi mat på Texas Longhorn och hade fredagsmys framför Xfactor.
 
Idag har vi varit hos Rosanna&Johan. Fikade och pratade lite skit. Och så har vi varit på Stadium outlet och gjort några fynd. Jag köpte mig ett par skor. 
Nu är vi hos svärmor och har nyss ätit paj. Hockeyn är på på TVn, Billys första tittande den här säsongen ;)
 
Kvällen är oklar. Inget festande för vår del.. Lär hålla i slantarna. 
 
Hejsvejs!
 
Direktlänk, 0 Kommentarer


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback