Fredag 9/11

Publicerat 2012-11-09 21:43:08 i Underbara liv

Snart en vecka sen sist.. Har väl inte direkt hänt så värst mycket den här veckan.. Igår var jag till sjukgymnasten på södertull. Har haft ont i vänster sida höften/rumpan sen i somras, och det blir bara värre och värre. Jag har förmodligen sträckt mig. Så jag var dit och fick göra akupunktur och nu ska jag göra lite övningar hemma, sen ska jag tillbaka dit igen och se om det blivit bättre. Intressant va? Jag vill ju blogga, men har inget att skriva om :)

Nu äre iaf fredagsmys. Vi har ätit tacos och kollat på xfactor. Skönt med helg!

Jag har lätt snyggaste killen! :)

Aja hörs hej

Direktlänk, 1 Kommentarer


Kommentarer
Monica Lande

Rolig teckning :) Bara att börja ;)

2012-11-12 @ 15:25:46


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback