Måndag 9/1

Publicerat 2012-01-09 10:57:52 i Underbara liv
Mysig och lugn helg med bästa killarna, Billy och Hugo ♥
Har haft myskvällar, träffat Billys pappa, varit på en kort skogspromenad, varit i Sälgsjön o hälsat på Rosanna, Johan och ungarna, varit på hockey och bara haft det bra! :)

Igår jobbade jag som sagt, det var lite hårt att kliva upp på morgonen, men sen gick det bara bra. Billy hämtade mig efter jobbet, sen hämtade vi Hugo. Medans jag duschade gjorde Billy iordning oxfilé till oss. Det var jättegott! Han är bäst!! Myssöndag :)





Måndag idag.. Sov dåligt från att Billy åkte till jobbet.. Hugo var dryg och så känner jag av yrseln igen :(
Är hemma nu, ska nog ta ett bad snart.. Sen vet jag inte alls vad jag ska hitta på. Längtar tills senare när jag får vara med bästa!!! :p

Hejs!
Direktlänk, 0 Kommentarer


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback