Hugo

Publicerat 2019-03-14 19:34:29 i Underbara liv
Fan vad jag saknar dig Hugo! Vem ska jag ta med på promenad? Vem ska gosa med mig i soffan? Vem ska glo på mig när jag sitter på toa? Vem ska ligga innanför dörren när jag kommer hem & bli så glad? Vem ska äta upp mina rester? Vem ska jag älska, så som jag älskar dig?! INGEN & INGET KAN TA DIN PLATS! Den är för stor att fylla. Jag saknar ditt fällande hår, ditt sätt att vara i vägen, ditt skall, ditt gnäll, dina snälla stora bruna ögon. Jag saknar allt med dig! Och jag skulle stå ut med allt, bara för att få dig tillbaka, frisk såklart. Du var så mycket mer än bara en hund för mig, du var så mycket glädje, mitt hem.

JAG ÄLSKAR DIG TILL MÅNEN & TILLBAKA! 

Direktlänk, 0 Kommentarer


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback