2/11 välkommen till världen

Publicerat 2017-11-03 01:53:37 i Underbara liv
Nu är hon här vår andra dotter ❤️
Jag hade småvärkar igår kväll, sen vaknade jag inatt av att de blivit starkare. Runt 2-3 tiden gick vattnet och då blev värkarna tätare och gjorde ondare. 
Vid 4 stod jag inte ut längre, ringde mamma som kom och så åkte vi in.
Jag var öppen 4-5cm när vi kom in. Fick Eda ganska snabbt, men den hjälpte tyvärr inte den här gången. Eftersom jag knappt sovit något på natten så gjorde värkarna mig helt slut, orkade knappt hålla ögonen öppna. När jag är öppen ca 7-8cm provar jag lustgas, och det funkar faktiskt att ha något annat att fokusera på. Dock gjorde inte värkarna nå mindre ont.
Sen får jag för mig att gå och kissa utan att larma... Säger till i expeditionen att jag behöver kissa, går på toa och börjar få krystvärkar. Barnmorskan får panik och drar mig in i rummet till sängen. Och efter kanske 7-9 krystvärkar är hon ute kl 08:39 på morgonen den 2/11 på bf dagen. 52cm lång och 4162g. ❤️
(null)

Direktlänk, 0 Kommentarer


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback