Födelsedag & ett år sen vi plussade

Publicerat 2015-03-04 10:02:34 i Underbara liv
Igår fyllde jag år :)
Fick sötaste kortet av älskling på morgonen och en selfiepinne <3
Min sötnos var finklädd och glad <3
Mormor och morfar kom och åt födelsedagsfrukost med mig. <3
Jag fick tulpaner och pengar i present <3
Älskling kom hem på lunch och umgicks lite <3
Tack för alla gratulationer!

Och idag är det precis ett år sen vi plussade på stickan och fick veta att vi skulle bli tre (fyra med Hugo) <3


Xoxo

Direktlänk, 1 Kommentarer


Kommentarer
Mormor Monica

Men så fint :)
Blev alldeles rörd <3

Svar: Visst var det ;) Fast han har ju inte riktigt kommit på den själv, men säger att han ändrade lite grann.
Sabina Lande

2015-03-05 @ 12:13:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback