Påsk 2015

Publicerat 2015-04-07 10:19:35 i Underbara liv
Det har varit underbart med långledigt tillsammans under påsken. 
Men så himla tråkigt att vi inte har firat någon påsk. 
Min familj firar varken påsk eller midsommar. Så dessa högtider brukar vi fira med Billys familj. Men i år firade inte dom heller påsk.. :/ Himla tråkigt! Speciellt när det var Lovas första påsk. Tur att hon inte förstår. :)

Nästa påsk ska jag minsann måla ägg, och påskpynta med Lova! Det ska bli en tradition. 

Även om vi inte umgåtts nåt särskilt med våra familjer under påsken, har vi haft trevligt med vänner. 
I torsdags var vi faktiskt och åt lunch med min syster med familj. Så mysigt att umgås, eftersom det händer så sällan..
I fredags var vi hemma hos Iza och Rasmus, så Lova fick leka lite med Lykke. Vi grillade korv och fikade och hade det bra. 
Och igår var vi hos Daniel och fikade och blev bjuden på mat. Mycket trevligt och gott!

Skönt med ledighet tillsammans som sagt, men nästa påsk hoppas jag på mer påskfirande, påskpynt och påskmat! :D 




Direktlänk, 0 Kommentarer


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback