Min födelsedag igår.

Publicerat 2014-03-04 10:22:55 i Underbara liv
Igår fyllde jag år. Och jag hade sån tur att vara ledig på min födelsedag. 
När jag vaknade hade älskling lämnat presenter på toan, för att han vet att jag går på toa det första jag gör när jag vaknar :)


I paketen var det en berlock till mitt Tomas sabo armband, rengöring för silver och en Babyliss curl secret. :D


Tack bästa underbara du!

På eftermiddagen var det kalas.


Fick mycket fina saker. 
Ett smyckesskrin, presentkort, pengar, en jättefin hjärtbricka, två champagne glas från Iittala och blommor.





     Tack så mycket för en jättebra         födelsedag! <3

Direktlänk, 1 Kommentarer


Kommentarer
Monica Lande

Det förtjänar du gumman <3 <3 <3

2014-03-04 @ 15:53:32


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback