Torsdag 2/1

Publicerat 2014-01-02 10:26:31 i Underbara liv
Nytt år, nya möjligheter.

Vi firade in det nya året i Sälgsjön med älsklingens familj. Åt tre rätters och hade det mysigt. Väldigt god mat och förvånansvärt god efterrätt :)
Jag skulle upp och jobba dagen efter (igår), så vi stannade inte till tolvslaget, utan då låg vi i sängen redan och försökte sova. Var inte det lättaste när det smällde utav bara f*n.. :)

Sitter på jobbet nu och väntar på att min vårdtagare ska vakna. 
Igår hade jag huvudvärk hela dagen, och den här dagen börjar jag med magont :/ Alltid är det nåt som gör ont..

Längtar tills jag slutar (som vanligt), för då ska jag hem och bara njuta.. Imorgon är jag ledig.. Enda dagen den här veckan.. Sen är det jobb i helgen igen. Så tråkigt att jag varit ledig så lite när älskling har semester :( 

Imorgon ska jag ner på stan och byta ut min nuvarande iPhone s4 till en iPhone s5 :D Hoppas det finns någon bara!

Sådär, lite uppdatering :)

Hejsvejs!
Direktlänk, 1 Kommentarer


Kommentarer
Monica Lande

Dags för uppdatering igen? ;)

2014-01-13 @ 13:05:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback