Torsdag 31/10

Publicerat 2013-10-31 10:22:39 i Underbara liv
Sista dagen på den här månaden.. Sen går vi in i vintermånaden november.. Känns sådär.
 
Igår var både jag och älskling ledig, eftersom vi kom hem så sent från akuten i tisdags natt.. Det var jätteskönt! Sov dock väldigt dåligt när vi kom hem.. 
Sebbe kom förbi på dagen, så han följde med oss och handlade, sen hälsade vi på mamma en sväng. 
När vi kom hem gjorde älskling mat och så gottade vi oss framför The walking dead och Ripd.
 
Idag är vädret grått och deprimerande, är ledig, så tror jag ska göra iordning något att äta och sen lägga mig och kolla på serier. Händer väl inte så mycket mer skulle jag tro.
 
 
Direktlänk, 2 Kommentarer


Kommentarer
Monica Lande

Hoppas vintern går lika fort som hösten har gjort. <3

2013-10-31 @ 17:09:01
venna

va fin du är :)

2013-10-31 @ 22:13:27


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback